Β Ι Ο Γ Ρ Α Φ Ι Κ Ο    Σ Η Μ Ε Ι Ω Μ A

 

                                  

 

ΕΥΘΥΜΙΟΠΟΥΛΟΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ

 

           ΑΘΗΝΑ,   2016

 

         Σ Π Ο Υ Δ Ε Σ  -  Τ Ι Τ Λ Ο Ι    Σ Π Ο Υ Δ Ω Ν

 

  1. Διδάκτωρ  Εθνικού  και Καποδιστριακού  Πανεπιστημίου Αθηνών του Παιδαγωγικού Τ.Δ.Ε., Τομέα Επιστημών Αγωγής, (2012)

 

  1. Μεταπτυχιακός Τίτλος Σπουδών στον Τομέα: «Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης» του  Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, (2012)

 

  1. Μεταπτυχιακός Τίτλος Σπουδών στον Τομέα Μαθηματικών και Πληροφορικής: «Πληροφορική στην Εκπαίδευση» Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Εθνικού  και Καποδιστριακού  Πανεπιστημίου Αθηνών, (2008)

 

  1. Πτυχίο Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, (2004)

 

  1. Πτυχίο Παιδαγωγικής Ακαδημίας Ρόδου, (1987)

 

      


Δ Ι Δ Α Κ Τ Ι Κ Η   Ε Μ Π Ε Ι Ρ Ι Α


Α.  ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ -
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

  1.  

Διδάσκων στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, στο εργαστηριακό μάθημα «Ανθρωπιστικές Σπουδές και Πληροφορική», σε προπτυχιακό επίπεδο, 2005-2006


Διδάσκων στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, σε εργαστηριακό μάθημα εκμάθησης Ηλεκτρονικών Υπολογιστών, σε προπτυχιακό  επίπεδο, 2005-2006


Διδάσκων στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, στο εργαστηριακό μάθημα «Ανθρωπιστικές Σπουδές και Πληροφορική», σε προπτυχιακό επίπεδο, 2006-2007


Διδάσκων στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, στο εργαστηριακό μάθημα «Ανθρωπιστικές Σπουδές και Πληροφορική», σε προπτυχιακό επίπεδο, 2006-2007


Διδάσκων στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, στο εργαστηριακό μάθημα «Πληροφορική στην Εκπαίδευση», σε μεταπτυχιακό  επίπεδο, 2006-2007


Διδάσκων στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, στο εργαστηριακό μάθημα «Αξιολόγηση και Χρήση Εκπαιδευτικού Λογισμικού» σε προπτυχιακό επίπεδο, 2007-2008

 

ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟIΝΩΝΙΩΝ


Διδάσκων στο Πρόγραμμα «Ακαδημία Πλάτωνος», την Ενότητα «Πληροφορική και Ψηφιακή Τεχνολογία» (120 ώρες) (2014 - 2015):

       
Η Κοινωνία της Πληροφορίας και η Εκπαίδευση

     
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο

      
Τεχνητή Νοημοσύνη

       
Εικονική Πραγματικότητα

       
Εκπαιδευτικό Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα

     
Αρχαία Ελληνική Τεχνολογία

     
Σημασιολογικός Ιστός

    
Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση

    
Σύγχρονα Διανοητικά Εργαλεία στην εποχή της Ψηφιακής Τεχνολογίας



ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΘΗΝΩΝ - UNIVERSITY OF EAST LONDON

 

Διδάσκων τα μαθήματα:

      
Οργάνωση και Διοίκηση Μονάδων Προσχολικής Ηλικίας - Εκπαιδευτική Ηγεσία (2013 - 2016)

      
Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών για την Προσχολική Ηλικία (2014 - 2015)

       
Έρευνα Πεδίου σε Κέντρα Προσχολικής Αγωγής (2014 - 2015)

 


GUGLIELMO MARCONI UNIVERSITY OF ROME

 

Επιστημονικός συνεργάτης και διδάσκων στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, με κατεύθυνση στην Εφαρμοσμένη Παιδαγωγική, τα μαθήματα:

 

  • Φιλοσοφία Παιδείας (2015 - 2016)
  • Εισαγωγή στη Σύγχρονη Φιλοσοφία (2016 - 2017)

 

ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ "ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΛΟΓΟΣ" ΚΑΙ ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

Εισηγητής σε επιμορφωτικά σεμινάρια, οργανωθέντα από το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης, «Παιδείας Λόγος» και του Παντείου Πανεπιστημίου Αθηνών.


1.  Στο ετήσιο πρόγραμμα εξειδικευμένης επιμόρφωσης 400 ωρών (συνδυαστικής μάθησης)  με τίτλο: «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΗΓΕΤΙΚΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ», (2013 - 2016), τις ενότητες:

        
Εκπαιδευτική Ηγεσία

        
Εισαγωγή στην Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης

        
Καινοτομία στην Εκπαίδευση

     
Οικονομικά της Εκπαίδευσης

       
Αξιοποίηση των Ν.Τ. στην Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης


2.  Στο σεμινάριο επιμόρφωσης εξαμηνιαίας διάρκειας, 200 ωρών  με τίτλο «Διδακτική Επιστημών με Νέες Τεχνολογίες», τις ενότητες:



  • ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΠΕ

  • ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ

  • ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ

  • H ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ
         ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ Ν.Τ. ΣΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ
         ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

  • ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΨΗΦ.
         ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ

  • ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΤΠΕ

3.  Στο σεμινάριο επιμόρφωσης εξαμηνιαίας διάρκειας, 200 ωρών  (ΦΕΚ 1592 30/09/2010), 15 ώρες δια ζώσης και 15 ώρες εξ αποστάσεως,  με τίτλο: «Υποστηρίζοντας το έργο των εκπαιδευτικών στο Νέο Σχολείο», τις ενότητες:



  • Προγραμματισμός  της παιδαγωγικής δράσης και διδακτική μεσολάβηση για τη συγκρότηση των γνώσεων και των δεξιοτήτων των μαθητών

  • Προγράμματα Σπουδών του Νέου Σχολείου

  • Θεωρίες Μάθησης και ΤΠΕ

 

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ - ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ


Εισηγητής στο Πρόγραμμα Επαγγελματικής Ανάπτυξης, Δημοσίων Υπαλλήλων με θέμα:

        
Διαχείριση του Άγχους στο Επαγγελματικό Περιβάλλον

·        
Διαχείριση του Άγχους στο Επαγγελματικό Περιβάλλον (Εργαστήριο)



 ΜΑΡΑΣΛΕΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ


Διδάσκων στο Μαράσλειο Διδασκαλείο Δημοτικής Εκπαίδευσης, σε εργαστηριακό μάθημα εκμάθησης Ηλεκτρονικών Υπολογιστών, σε μετεκπαιδευόμενους δασκάλους, 2007-2008



ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΕ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ - Κέντρο Ψυχοφυσιολογίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών


  1. Ειδικός επιστημονικός συνεργάτης στο πρόγραμμα ΕΣΠΑ "Αξιολόγηση δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης - Διαμόρφωση ηλεκτρονικής εφαρμογής διαρκούς παρακολούθησης και αξιολόγησης δομών και κρίσιμων παραμέτρων της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης", Κέντρο Ψυχοφυσιολογίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2012 - 2013


 

Δ.         ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ

 

  1. Ειδικός επιστημονικός συνεργάτης στο πρόγραμμα ΕΣΠΑ "Αξιολόγηση δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης - Διαμόρφωση ηλεκτρονικής εφαρμογής διαρκούς παρακολούθησης και αξιολόγησης δομών και κρίσιμων παραμέτρων της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης", Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2012
  2. Ακαδημαικός Υπεύθυνος του μαθήματος, «Οργάνωση και Διοίκηση της Προσχολικής Εκπαίδευσης», του Μητροπολιτικού Κολλεγίου Αθηνών
  3. Δημιουργία Διαθεματικού Εκπαιδευτικού Λογισμικού για τη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας Στ΄ Δημοτικού (Δημιουργική ενσωμάτωση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη για τη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας: «Κάποτε στο Αιγαίο…») στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος «Πληροφορική στην εκπαίδευση» του Π.Τ.Δ.Ε. Πανεπιστημίου Αθηνών, 2008

 

Ε.  ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΟ ΕΡΓΟ

 

E-BOOKS,

  1. Συστημική σκέψη στην Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης, 2011, ISBN: 978-960-92931-1-2
  2. Η ανάπτυξη του Κοινωνικού Κεφαλαίου στην εκπαιδευτική πραγματικότητα, 2011, ISBN: 978-960-92931-0-5
  3. Ερευνητικό Μοντέλο για τον Εθισμό στο Διαδίκτυο σε μαθητές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, 2011, ISBN: 978-960-92931-4-3
  4. Θεωρίες Μάθησης, Διδακτική & Σύγχρονες Μορφές Εκπαίδευσης, 2011, ISBN: 978-960-93-2833-3
  5. «Κάποτε στο Αιγαίο….» (CD–ROM), Εκπαιδευτικό λογισμικό διαθεματικής προσέγγισης για μαθητές Στ΄ Δημοτικού, 2011, ISBN: 978-960-92931-5-0
  6. Αξιοποίηση του Εκπαιδευτικού Λογισμικού στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, 2010, ISBN: 978-960-92931-3-6
  7. Κουλτούρα της Τεχνολογίας και εκπαίδευση, 2010, ISBN: 978-960-92931-2-9

 

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΣΕ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ

 

  1. «Διαθεματική πρόταση διδασκαλίας μέσω τηλεδιάσκεψης στην ενότητα Επικοινωνία»,  4Ο Πανελλήνιο Συνέδριο των εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ, Σύρος, 4 – 6 Μαΐου  2007, Πρακτικά εισηγήσεων, Τόμος Γ΄, σελ. 69 – 78. ISBN: 978-960-89753-0-9 SET
  2. «Παιδαγωγική Αξιοποίηση Ψηφιακών Κόμικ στην Πρωτοβάθμια και Τριτοβάθμια Εκπαίδευση», 1ο Εκπαιδευτικό Συνέδριο: «Ένταξη των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία», Βόλος, 24–26 Απριλίου 2009, Πρακτικά εισηγήσεων, σελ. 603 – 607
  3.  «Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφόρησης»,  4Ο Πανελλήνιο Συνέδριο των εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ, Σύρος, 4 – 6 Μαΐου  2007, Πρακτικά εισηγήσεων, Τόμος Α΄, σελ. 116 – 120. ISBN: 978-960-89753-0-9 SET
  4.  «”ΚΑΠΟΤΕ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ…” Ένα λογισμικό διαθεματικής προσέγγισης του φαινομένου της πειρατείας και των συνεπειών της στη νησιωτική Ελλάδα», 1ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο Ημαθίας: «Ψηφιακό υλικό για την υποστήριξη του παιδαγωγικού έργου των εκπαιδευτικών Α/θμιας & Β/θμιας εκπαίδευσης», Νάουσα 9-11 Μαΐου 2008, Πρακτικά Συνεδρίου, Τόμος Β΄, σελ. 464 – 466. ISBN: 978-960-98034-5-8
  5.  «Παιδαγωγική Αξιοποίηση Ψηφιακών Κόμικ στην Πρωτοβάθμια και Τριτοβάθμια Εκπαίδευση», 1ο Εκπαιδευτικό Συνέδριο: «Ένταξη των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία», Βόλος, 24–26 Απριλίου 2009, Πρακτικά εισηγήσεων, σελ. 603 – 607
  6. «Δημιουργία Κοινωνικών Σχηματισμών στο Διαδίκτυο. Οι Φυλές του Κυβερνοχώρου», 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο των εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ – Αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη, Σύρος, 8 –10 Μαΐου 2009, Πρακτικά εισηγήσεων, Τόμος Β΄, σελ. 253 – 262
  7. «Σημασιολογικός Ιστός: Ένα σύγχρονο εργαλείο για τη διαχείριση της γνώσης (από το Web στο Web4)», 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο των εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ – Αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη, Σύρος, 8 –10 Μαΐου 2009, Πρακτικά εισηγήσεων, Τόμος Β΄, σελ. 563 – 569.
  8. «Διεπαφή Ανθρώπου και Υπολογιστή: Ένα νέο διεπιστημονικό πεδίο», 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης, Αθήνα, 28–31 Μαΐου 2009, Πρακτικά Περιλήψεων
  9. «Μια έρευνα για τα Σύγχρονα Κίνητρα Χρήσης του Διαδικτύου», 2ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο Ημαθίας: «Ψηφιακές και διαδικτυακές εφαρμογές», Ημαθία 23–25 Απριλίου 2010, Πρακτικά Συνεδρίου, σελ. 1697–1707. ISBN: 978-960-99301-0-9
  10. «Οι ψυχοπαιδαγωγικές προκλήσεις του Νέου Ψηφιακού Σχολείου», 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο του ΕΛΛ.Ι.Ε.Π.ΕΚ.: «Μαθαίνω πώς να μαθαίνω», Αθήνα, 7–9 Μαΐου 2010, Πρακτικά Συνεδρίου Αθήνα, 7–9 Μαΐου 2010, (http://www.elliepek.gr/gr_html/gr_proceedings/5th_conference.html)

 

 

ΑΡΘΡΑ

  1. “Interaction between Human and Informative Systems in primary Education within a Sociopedagogical context”, 5th International Conference of Education, Research and Innovation, Madrid (Spain) on the 19th, 20th and 21st of November, 2012, ISBN: 978-84-616-0763-1 / ISSN: 2340-1095, Publisher: IATED,

              http://library.iated.org/publications/iceri2012

 

 

ΣΤ.      Ε Ι Σ Η Γ Η Σ Ε Ι Σ    ΣΕ   ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ  Σ Υ Ν Ε Δ Ρ Ι Α

 

  1. “The effect of the predispositional factors on internet use: a research on primary school teachers”, 6th ICODL, 6o Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, Εναλλακτικές μορφές εκπαίδευσης, Λουτράκι, 4-6 Νοεμβρίου 2011, σσ. 455-469
  2. «The influence of predispositional factors of school leaders in the use of ICT in Organization and Management Education», CCEAM 2012 Conference, “New Trends, New Challenges in Educational Leadership and Governance”, 3–7 November 2012, Grand Resort Hotel, Limassol-Cyprus.  Abstracts book, 011, pp.46-47,
  3. Efthimiopoulos, Ι. Mylonakou-Keke “Interaction between Human and Informative Systems in primary Education within a Sociopedagogical context”, 5th International Conference of Education, Research and Innovation, Madrid (Spain) on the 19th, 20th and 21st of November, 2012, ISBN: 978-84-616-0763-1 / ISSN: 2340-1095, Publisher: IATED, http://library.iated.org/publications/iceri2012
  4. Tagalou A., Massourou V., Kuriakopoulou K., Efthimiopoulos A., ICT in Educational Management, EDULEARN13, 5th Annual International Conference on Education and New Learning Technologies, Barcelona (Spain), 1st- 3rd of July, 2013http://iated.org/edulearn13/publications ISBN: 978-84-616-3823-9

 

Ζ.         ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ     ΣΕ   ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ  &  ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΕΣ  ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ   ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ  -  ΗΜΕΡΙΔΩΝ

 

  1. Μέλος της οργανωτικής  επιτροπής στο 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Επιστημονικής  Ένωσης Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας για τη Διάδοση των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση, 6 & 7 Οκτωβρίου 2007, Πολυχώρος «Απόλλων» Νομαρχίας Πειραιά, με θέμα: «ΤΠΕ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ»
  2. Μέλος της οργανωτικής επιτροπής στο 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Επιστημονικής  Ένωσης Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας για τη Διάδοση των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση, 4 & 5 Οκτωβρίου 2008, Πολυχώρος «Απόλλων» Νομαρχίας Πειραιά, με θέμα: «ΤΠΕ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ»

 

Η.        ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ

 

  1. Μέλος στο Μητρώο Αξιολογητών του Γραφείου Πιστοποίησης και Πολυμέσων – Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
  2. Μέλος στο Μητρώο Εκπαιδευτών ΕνηλίκωνΓενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης
  3. Μέλος στο Μητρώο Διδασκόντων Κολλεγίων – Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων
  4. Μέλος στο Μητρώο Εκπαιδευτών του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Εσωτερικών
  5. Μέλος στο Μητρώο Επιμορφωτών του ΚΑΝΕΠ – ΓΣΕΕ
  6. Μέλος στο Μητρώο Επιμορφωτών του ΛΑΕΚ – ΟΑΕΔ
  7. Αξιολογητής 6ου Διαγωνισμού Ελληνόφωνων Εκπαιδευτικών Ιστοτόπων

 

Ι.          ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ

 

  1. Επιμόρφωση Εξειδίκευσης (Αρ. Πρ.: 301/123/2013), εξαμηνιαίας διάρκειας, 350 ωρών, με τίτλο: «Εκπαιδεύοντας Εκπαιδευτές Ενηλίκων: Ανάπτυξη Διδακτικών Ικανοτήτων», Εργαστήριο Κοινωνικής και Πειραματικής Ψυχολογίας του Τμήματος Ψυχολογίας του Πάντειου Πανεπιστημίου
  • Εισαγωγή στην Εκπαίδευση Ενηλίκων
  • Διδασκαλία στις Ευπαθείς Κοινωνικές Ομάδες
  • Η Εκπαίδευση Ενηλίκων σε Ομάδες
  • Αξιολόγηση Διδασκαλίας και Μαθησιακής Διαδικασίας, Μικροδιδασκαλία
  1. Βεβαίωση Πιστοποίησης στο πλαίσιο του έργου «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Κοινωνία της Πληροφορίας» του Γ΄ Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης (21-5-2005)
  2. Βεβαίωση Πιστοποίησης «Εφαρμογές των Νέων Τεχνολογιών και στη Διοίκηση της Εκπαίδευσης με εξ αποστάσεως εκπαίδευση μέσω πλατφόρμας Centra» (10 Διδ. ώρες) Διοργανωτής: Π.Τ.Δ.Ε. – Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
  3. «Η Διανθρώπινη Σχέση υπό την Επίδραση Σταθμητών και μη Διαδράσεων – Συνέπειες για τη Συμπεριφορά και τη Διαχείριση των Κρίσεων», Οκτώβριος 2008 - Φεβρουάριος 2009. Διοργανωτής: Λαϊκό Πανεπιστήμιο Εταιρείας των Φίλων του Λαού
  4.  «Φιλοσοφικά Θεμέλια της Παιδείας», Οκτώβριος 2008 - Φεβρουάριος 2009. Διοργανωτής: Λαϊκό Πανεπιστήμιο Εταιρείας των Φίλων του Λαού
  5. «Μείζονα Θέματα Περιβαλλοντικής Προστασίας και Εθνικής Βιωσιμότητας», Οκτώβριος 2008 - Φεβρουάριος 2009. Διοργανωτής: Λαϊκό Πανεπιστήμιο Εταιρείας των Φίλων του Λαού
  6. Βεβαίωση Πιστοποίησης στο πλαίσιο του έργου «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Κοινωνία της Πληροφορίας» του Γ΄ Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης, διάρκειας 48 διδ. ωρών, Σεπτέμβριος 2003 – Νοέμβριος 2003.
  7. Βεβαίωση Πιστοποίησης «Ο Η/Υ και τα Ηλεκτρονικά Δίκτυα Επικοινωνίας στην εκπαιδευτική διαδικασία», διάρκειας 48 διδ. ωρών, ΠΕΚ Πειραιά,
  8. Βεβαίωση Πιστοποίησης «Επικοινωνιακές Διαστάσεις και Εφαρμογές των Νέων Τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία», διάρκειας 48 διδ. ωρών, ΠΕΚ Πειραιά,
  9. Βεβαίωση Πιστοποίησης «Λαικός Πολιτισμός», διάρκειας 48 διδ. ωρών, ΠΕΚ Πειραιά,
  10. Βεβαίωση Πιστοποίησης «Εκπαιδευτικό Εργαστήριο για τον ρόλο των Εξαρτήσεων», διάρκειας 18 διδ. Ωρών, ΚΕΘΕΑ – Τομέας Πρόληψης

 

ΙΑ.  ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ   ΣΕ   ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ

 ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

 

ΔΙΕΘΝΗ  ΚΑΙ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑ

  1. «Gaming Realities: A challenge for Digital Culture», between 6 and 8 October 2006, Mediaterra & Centre for Digital Culture
  2. 2nd International Conference on Institutional Evaluation Techniques in Education “Instruction and Learning through the Pedagogical Use of ICT: Empowerment and support of the teachers’ creative and reformative potential”.  Samos. 30 Ιουνίου - 2 Ιουλίου 2006, INEAG Research and Training Institute of East Aegean & National and Kapodistrian University of Athens
  3. CCEAM 2012 Conference, “New Trends, New Challenges in Educational Leadership and Governance”, 3–7 November 2012, Grand Resort Hotel, Limassol-Cyprus
  4. 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης, Αθήνα, 2 – 5 Ιουνίου 2011, Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τομέας Ειδικής Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας Π.Τ.Δ.Ε & Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης
  5. 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ – Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη. Σύρος, 6 - 8 Μαΐου 2011, Διοργανωτής: «Μιχάλης Δερτούζος»  & «e-ΔΙΚΤΥΟ». Υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας & Θρησκευμάτων
  6. 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης, 27-30 Μαΐου 2010, Αθήνα. Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τομέας Ειδικής Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας Π.Τ.Δ.Ε & Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης
  7. 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ – Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη. Σύρος, 8 - 10 Μαΐου 2009, Διοργανωτής: «Μιχάλης Δερτούζος»  & «e-ΔΙΚΤΥΟ». Υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας & Θρησκευμάτων
  8. 5ο  Πανελλήνιο Συνέδριο της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας για τη διάδοση των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση, με θέμα: «ΤΠΕ & Εκπαίδευση». Πολυχώρος «Απόλλων». 4 - 5 Οκτωβρίου 2008
    Διοργανωτής: Επιστημονική Ένωση Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας για τη Διάδοση των Τ.Π.Ε. στην Εκπαίδευση (ΕΕΕΠ-ΔΤΠΕ)
  9. 1ο  Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο Ημαθίας με θέμα: «Ψηφιακό υλικό για την υποστήριξη του παιδαγωγικού έργου των εκπαιδευτικών Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης». Νάουσα, 4 - 5 Οκτωβρίου 2008. Διοργανωτής: Ένωση Ελλήνων Φυσικών Νομού Ημαθίας & Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτικών  για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών «Μιχάλης Δερτούζος – 2003»
  10. 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας για τη διάδοση των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση, με θέμα: «ΤΠΕ & Εκπαίδευση». Πολυχώρος «Απόλλων». 6 – 7 Οκτωβρίου 2007 
    Διοργανωτής: Επιστημονική Ένωση Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας για τη Διάδοση των Τ.Π.Ε. στην Εκπαίδευση (ΕΕΕΠ-ΔΤΠΕ)
  11. 4ο  Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ – Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη. Σύρος, 8 – 10 Μαΐου 2009, Διοργανωτής: «e-ΔΙΚΤΥΟ – ΤΠΕ»
  12. 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας για τη διάδοση των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση, με θέμα: «ΤΠΕ & Εκπαίδευση». Πνευματικέ Κέντρο «Μελίνα Μερκούρη» Δήμου Κορυδαλλού. 30 Σεπτεμβρίου - 1 Οκτωβρίου 2006, Διοργανωτής: Επιστημονική Ένωση Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας για τη Διάδοση των Τ.Π.Ε. στην Εκπαίδευση (ΕΕΕΠ-ΔΤΠΕ)

 

ΗΜΕΡΙΔΕΣ

  1. «Δομολειτουργική και Επικοινωνιακή προσέγγιση της γλώσσας: Θεωρία και Πράξη – Διδασκαλία Σκέπτομαι και Γράφω», 31/03/1998, 31η Εκπαιδευτική Περιφέρεια Αθηνών
  2. «Κατανόηση γραπτών κειμένων, Σκέπτομαι και γράφω», 10/03/1999, Παιδαγωγική Εταιρεία Ελλάδας, 1η και 2η Εκπαιδευτική Περιφέρεια Πειραιά
  3. «Προτάσεις για Δημιουργική Αξιοποίηση της Διαθεματικότητας: Σχέδια Εργασίας», 04/09/2003, 6η Σχολική Περιφέρεια Π.Ε. Αθηνών
  4. «Ολοήμερα Δημοτικά Σχολεία», 16/12/2003, Α’ Διεύθυνση Π.Ε. Αθηνών & 3ο Γραφείο Π.Ε. Αθηνών
  5. «Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και ο ρόλος των Μουσείων», 28 Μαίου 2006, Εργαστήριο Διδακτικής & Επιστημολογίας Φυσικών Επιστημών και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας του Π.Τ.Δ.Ε. Ε.Κ.Π.Α.
  6. «Απόκτηση Βασικών Δεξιοτήτων Χρήσης Βιβλιοθήκης», 08/10/2010, Κέντρο Πληροφόρησης Παν. Θεσσαλίας

 

ΙΒ. ΑΛΛΕΣ  ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

  1. Ιδρυτικό μέλος της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαιδευτικών  για την Οργάνωση και Διοίκηση στην Εκπαίδευση (Ε.Ο.Δ.Ε.)
  2. Μέλος του e – ΔΙΚΤΥΟ – ΤΠΕ: Ελληνική Ένωση για την Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας & της Επικοινωνίας
  3. Αιρετό μέλος του Δ.Σ. Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά, «Η Πρόοδος», στη θέση του Οργανωτικού Γραμματέα, 2012 - 2013

 

© 2013 Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα

Φτιάξε δωρεάν ιστοσελίδαWebnode